Books for Keeps

The Ugly Truth

Posted by SkyWize den mars 8, 2010

Dette er hva jeg gjør når jeg egentlig burde sitte med nesa langt nede i masteroppgaven:

Yep, du ser riktig. Jeg strikker Space Invaders luer… Dette mesterverket tok meg en hel fridag, som nok med fordel kunne vært brukt til studier. Akk ja, livets fristelser.

Det er litt dårlig med bokblogging her for tiden, men det kommer seg nok. Når masteren er ferdig. Sånn ved juletider en gang. 😉

Min nye favorittforfatter er forresten Patricia Briggs, så hiv dere over Alpha og Omega serien, gjerne sammen med serien om Mercy Thompson. Romantisk og tøft om varulver!

7 kommentar to “The Ugly Truth”

  1. Beate said

    Hehe, jeg bruker å rydde og kategorisere ting hjemme når jeg har eksamener og viktige oppgaver, så jeg kjenner det veldig godt igjen. Det ble iallefall ei flott lue 🙂 Hvilken master holder du på med?

  2. knirk said

    Ha ha! Den var kul!

  3. Mari said

    Skal vi lage en tida-går-så-fort-når-en-gjør-noe-moro-og-nå-blir-aldri-masteren-ferdig-til-jul!-klubb? 🙂

  4. Ladybug said

    He he, utrolig kul lue. Jeg leste første boken i serien om Mercy i januar tror jeg, likte den =D

    • SkyWize said

      Takk! Det skulle egentlig være øreflapper på den, med trekant-romskipet på, men det sto jeg over… Du må absolutt lese bok 3 i serien, det er den beste hittil!

Legg igjen en kommentar

 
