Books for Keeps

Et litt forsinket «året som gikk»-innlegg

Posted by SkyWize den januar 10, 2010

Alt i alt var 2009 et fantastisk år. Jeg ble gift, kjøpte hus, fikk fast jobb – og nå har vi til og med flyttet inn i det nye huset vårt. Vi mangler fortsatt masse ting her, blant dem internett, men jeg tror vi kommer til å trives. Det er fantastisk å kunne spille så høy musikk vi vil midt på natta om så er. Ikke det at det er noe vi gjør ofte, men vi har ihvertfall friheten til å kunne gjøre det! 🙂

Over til leselisten for 2009. Den teller 283 bøker, hvorav 189 var på norsk. Jeg regner med det er noen jeg har glemt å skrive opp, så det reelle tallet er nok nærmere 300. Jeg har heller ikke inkludert pensum- eller fagbøker.

Nytt år, nye bøker, nye muligheter.

7 kommentar to “Et litt forsinket «året som gikk»-innlegg”

  1. Ladybug said

    283 bøker i tillegg til faglitteratur?! *dåner litt* Det var imponerende! Riktig godt nytt år!

  2. Jeg er også imponert. Skulle ønske jeg hadde formelen på å lese så mye, så hadde kanskje lesebunken min blitt mindre. Ble 82 bøker på meg, men satser på å øke det til 100 i år.

  3. Elin said

    Likte siden din veldig godt:) Elsker bøker;)

  4. Beate said

    Jøss! Nesten 300 bøker er mye å komme igjennom på et år! Og i tillegg har du fått tid til å både gifte deg, kjøpe hus og jobbe 🙂 Imponert! Godt nytt år, forresten

  5. Beate said

    Jeg har forresten gitt deg en pris 🙂 http://beatelill.blogspot.com/2010/01/jeg-neier-og-takker.html

    • SkyWize said

      Heheey, pris… Takk for det! 😉 Jeg har dessverre vært en dårlig blogger i det siste (fortsatt uten internett hjemme), men jeg lover å komme sterkere tilbake!

  6. Silje said

    Hva var favorittene dine fra i fjor da?

Legg igjen en kommentar

 
