Books for Keeps

Cross stitching for your surly side

Posted by SkyWize den november 1, 2009

Her forleden kom boka «Subversive Cross Stitch» av Julie Jackson dumpende ned i postkassa. Boka har bilder og mønstre til 33 korsstingsbroderier som nok ville fått den eldre generasjonen til å heve øyenbrynene. Om noen vet av flere slike design, så si i fra! Jeg kan ikke fordra å brodere teddybjørner, engler eller blomster….Dette har jeg drevet med de siste to dagene:

Nå gjenstår det bare å finne ut hva jeg skal gjøre med det ferdige produktet. All moroa ligger jo i å lage det, ikke i å henge det på veggen!

2 kommentar to “Cross stitching for your surly side”

  1. Hespetre said

    Du kan jo prøve å selge dem på http://www.epla.no. 🙂

    Fin blogg du har!

    • SkyWize said

      Takk for det! Jeg kan ikke tenke meg at noen vil kjøpe mine korsstingsbroderier, mesteparten av sjarmen i hjemmelagde ting ligger i at man kjenner personen som har lagd det. Men takk for tips!

Legg igjen en kommentar

 
