Books for Keeps

Forsalg av kino-billetter til New Moon

Posted by SkyWize den september 17, 2009

Følg med, følg med, snart er det «New Moon»-tid! Jeg kommer til å kaste meg over datamaskinen for å få tak i billetter til meg og min kjære ektemann (selv om han nok heller vil trekke tenner enn å se denne filmen). After all, jeg kommer høyst sannsynlig til å trenge en skulder å gråte på! 😉

Uansett, her er siden å følge med på om dere er ute etter billetter til premieren: http://www.filmweb.no/filmnytt/article220508.ece

Billettene er nå lagt ut for mange byer, selv om Filmweb skriver på sine nettsider at salget starter 2. november.

Legg igjen en kommentar

 
