Books for Keeps

Etterlysning: Snille bøker søker nytt hjem

Posted by SkyWize den september 17, 2009

Høsten første bokmøte på Smuget i dag, og jeg fikk masse fine bøker!

Jeg fikk blant annet:
Rick Riordan – Percy Jackson : lyntyven (som jeg allerede har lest på engelsk)
Maria Parr – Tonje Glimmerdal
Lisa Genova – Alltid Alice (som jeg gleder meg til å lese)

Gleden varte dog ikke så lenge, jeg kom hjem og skulle plassere nyervervelsene i bokhylla, men akk, der var det ikke engang en millimeter ledig! Jeg så meg derfor nødt til å igangsette drastiske tiltak; og opprettet en egen «bøker-gis-bort»-side her på bloggen. Det er mange bøker jeg ikke setter stor nok pris på, og som kan få et bedre hjem hos andre som vet å verdsette dem. 😉

Hjelp en ensom og forlatt bok, tilby den et nytt hjem i dag!

Legg igjen en kommentar

 
