Books for Keeps

Catching Fire – og Geocaching

Posted by SkyWize den september 1, 2009

Da er «Catching Fire«, oppfølgeren til «Hunger Games» bestilt! Ååå, jeg gleder meg sånn… Jeg håper at postfeen er i godlune og leverer den raskt!

Jeg har en høy stabel med uleste bøker liggende her nå, skoleåret har begynt igjen og det merkes. Årets pensum inkluderer en bok om Java-programmering; på imponerende 1326 sider. Det verste er at jeg har sagt ja til å lære meg Java helt frivillig. Jeg får skylde på ungdommelig overmot… 🙂

Nye hobbyer inkluderer:

  • Geocaching (GPS-leting etter skjulte skatter, du vil bli overrasket over hvor mange som er gjemt i nærmiljøet ditt! I nattens mulm og mørke tok vi en svingom innom naboen for å finne en skatt som var gjemt på eiendommen. Sneaky!)
  • Nintendo Wii (MarioKart er det eneste spillet som kan få meg til å banne som en bryggesjauer, og «The Tales of Monkey Island» er alene verdt hele investeringen)
  • Tv-serier som «True Blood» og «The Pretender» (Vi har kjøpt BlueRay-spiller som leser .avi-filer rett fra minnepinne.
    Ps: Ssssh, ikke si det til noen…)

Ellers så går livet sin vante gang. I dag har vi jubileum – vi har vært gift i en hel måned. 😉

Legg igjen en kommentar

 
