Books for Keeps

Bakgårdssalg!

Posted by SkyWize den august 17, 2009

Det er igjen tid for bakgårdssalg! Jeg kan ikke se at salget har blitt noe særlig annonsert i år, men på Imprintforlagets hjemmeside har de lagt ut en liten annonse…

Velkommen til bakgårdssalg!
3. – 5. sept. blir det igjen bakgårdssalg i Huitfeldst gt 15 i Vika.

Tusenvis av billige bøker og muligheter for å gjøre fantastiske bok-kupp!

Arrangører: Oktober, Pax, Samlaget, Spartacus, Humanist, Manifest, Minuskel, Kolon, Imprintforlaget og Andresen & Butenschøn,

Åpningstider:

Tors. 3. september. Kl. 11.00-19.00
Fre. 4. september. Kl. 11.00-18.00
Lør. 5. september Kl. 10.00-15.00

Jippi!!!

3 kommentar to “Bakgårdssalg!”

  1. Helga said

    Åh!! Jeg vil og…

    • SkyWize said

      Ja, vi fant masse bøker der i fjor! Jeg regner egentlig med at du har det greit i London, så jeg synes ikke synd på deg! :p

      • Helga said

        Nei, det er ingen grunn til å synes synd på meg. Jeg har det kjempefint her, London er digg! 🙂

Legg igjen en kommentar

 
