Books for Keeps

Robert Pattinson i alle Twilight-filmene

Posted by SkyWize den mai 21, 2009

Robert Pattinson har signert kontrakt for de neste tre Twilight-filmene også. Vi kan vel ikke klage på det….? 😉

Les hele artikkelen her

8 kommentar to “Robert Pattinson i alle Twilight-filmene”

  1. Solveig said

    Hurra, det liker vi!

  2. Elin said

    Må innrømme at jeg ikke var begeistret for å ha ham som Edward, siden jeg hadde forestilt meg Edward som usedvanlig vakker, noe jeg absolutt ikke synes Pattison er. Men når han først har denne rollen, tror jeg det ville blitt rart om noen annen skulle overtatt den.

    • SkyWize said

      Jeg syntes ikke han passet i rollen de første 20 minuttene av filmen jeg heller. Men så ble jeg på en måte vant til ham, og nå blir det nok krise om noen andre kommer inn i stedet. Om ikke denne andre er en yngre, mer trofast utgave av Brad Pitt da… 🙂

      • Elin said

        Nå har jeg aldri helt skjønt greia med Brad Pitt heller, jeg, da… 😉 En yngre utgave av Johnny Depp, derimot… *fnis fnis*

  3. […] Robert Pattinson i alle Twilight-filmene […]

  4. L said

    Jeg klager IKKE…bare så det er sagt

  5. Nathalie said

    Gleder meg bare jeg. Syntes han passer til Edward rollen:D Håper hun som spiller Bella Swan også skal være med i filmene;) Men Robert pattinson er ganske kjekk når han spiller Edward da. Han er så rolig, men han er jo også litt vill da. Men mest rolig syntes jeg. Han er en kjempe god skuespiller da:D

Legg igjen en kommentar

 
