Books for Keeps

Monkey Island til Xbox360

Posted by SkyWize den mai 20, 2009

Dette må jeg bare ha!!!

Og Guitar Hero Metallica blir lansert på fredag! Hvem skulle trodd at jeg hadde en indre trommeslager…

Typisk at de beste spillene blir lansert midt i eksamenstida.
Jeg undres om det er en høyere makt som vil teste om jeg greier å prioritere lesing og oppgaveskriving fremfor spilling…

2 kommentar to “Monkey Island til Xbox360”

  1. Nina said

    OMG, mer Guybrush!:D Dette har jeg ventet LENGE på 😀

Legg igjen en kommentar

 
