Books for Keeps

Vanskelige valg…

Posted by SkyWize den april 27, 2009

Om litt over tre måneder er det duket for bryllup, og det virker som det er tusen avgjørelser jeg må ta! Jeg oppdaget i februar at de fleste brudekjoler har minst fire måneders leveringstid, så da måtte jeg ut og prøve enten jeg ville eller ikke! Heldigvis fant jeg en kjole jeg likte ganske raskt, og så var den prøvelsen over…

Etter det var det bare å fortsette med planleggingen, og vi har heldigvis fått en del ting i boks!
Vi har:
Kirke
Lokale
Brudekjole med stort sett alt av tilbehør (tilbehøret er jo den morsomme delen! Me love Ebay…)
Invitasjoner og bordkort (de er ihvertfall bestilt!)
Og snart har vi også bryllupskake. Det eneste problemet er at det er så vanskelig å bestemme seg…. Jeg har to favoritter:

Kakefavoritt nr. 1:

bryllupskage-br104

Jeg har dessverre ikke noe bilde av favoritt nr. 2 lett tilgjengelig, men den kan ses på: http://www.brudepikene.no/bryllupskaker/cms/208. Kaken jeg vil ha er bilde nr. 02 i bildekarusellen nederst på siden. På bildet har den hvite blomster, men jeg skal i så fall ha den med røde.

Hva syns dere? Kake 1 eller kake 2?

Og avgjørelsene tar ikke slutt der… Man kan ha forskjellig fyll i hver etasje, med syltetøy,  friske bær, vanlig krem, vaniljekrem, sjokoladekrem, med eller uten nøtter……. Det er til å bli sprø av.

Og det verste med hele greia….? Jeg liker ikke engang kake…

3 kommentar to “Vanskelige valg…”

  1. Elin said

    Jeg likte kake 2 best. Og personlig hadde jeg kjøt sjokolade all over, siden jeg verken tåler eller liker krem. 😉

  2. knirk said

    Kake nummer 1 likte jeg best.
    (Det nytter ikke å spørre om råd her – du kommer bare til å bli mer forvirra). Lag en Twilight kake? Vampyrevighetskake? :o)

    • SkyWize said

      Haha, da tror jeg samboeren min ville blitt litt forskrekket! For ikke å snakke om hun som skal lage kaken! 😉

Legg igjen en kommentar

 
