Books for Keeps

Life’s good

Posted by SkyWize den april 6, 2009

Dette har forresten vært en fantastisk dag!

  • Jeg har vært på årets første sykkeltur (og ble uforholdsmessig sliten)
  • Jeg har fri i morgen
  • Om under fire måneder skal jeg gifte meg med mannen jeg har vært sammen med i snart syv år
  • Jeg fant en eske Toffifee i en sekk jeg ikke har brukt siden juleferien (riktignok var esken åpnet og gått ut på dato, men hva forventer man…?)
  • Fikk bokpakke fra capris.no
  • Fikk sendt en pakke jeg har skullet sende i et par måneder
  • «Knight Rider» har premiere (det gjenstår å se om serien er like bra som originalen)
  • Det har vært utrolig pent vær
  • Ooog, jeg har en stabel på minst fire bøker jeg ennå ikke har lest

Hva mer forlanger man av livet?

Én kommentar to “Life’s good”

  1. knirk said

    Fantastisk!
    Sånne dager må man samle på.

Legg igjen en kommentar

 
