Books for Keeps

«Breaking Dawn» har fått tittelen «Ved daggry»

Posted by SkyWize den mars 15, 2009

og utgis 16. oktober 2009. Ihvertfall hvis man skal stole på Haugenbok og den Norske Bokdatabasen 😉

Boka har altså blitt fremskyndet med nesten en måned! Vibeke Saugestad skal oversette både «Formørkelsen» og «Ved daggry».

12 kommentar to “«Breaking Dawn» har fått tittelen «Ved daggry»”

  1. L said

    Det kunne vært værre… det vet vi i alle fall med sikkerhet..

  2. lesehest said

    hei:) greit om eg linker deg?
    liker bloggen din veldig godt, du kommer med mange gode bokktips:)

    • SkyWize said

      Bare lenk i vei du… 😉 Takk for det, jeg er en forholdsvis ung voksen som elsker ungdomsbøker… 😉

  3. Hanna said

    Når kommer breaking dawn ut på norsk ?

  4. Linnnnnnnnn eeeh said

    Herregud, kommer den ikke før i november? ;o De oversetterne er sykt treige. Breaking Dawn kom ut i August i fjor, på engelsk assa. De har snart brukt et år! -,- Bibliotekaren min sa at den kom i september, men her står det jo noe annet? Er dere helt sikre ell?

    • SkyWize said

      Nei, det er vanskelig å være sikker på utgivelsesdatoer. De har det med å bli fremskyndet eller utsatt. 😉 Gyldendal er ikke så flinke til å oppdatere nettsidene sine heller, de skriver bare at den ventes til høsten. Imens så kan du jo trøste deg med «Verten» som kommer 5. august!

  5. Linnnnnnnnn eeeh said

    Hmm, stakkars meg som er helt ferdig med Eclipse, og sikler etter en til bok x) Den kommer jo ikke før om, tja, drittlenge.. Nå ble jeg sur 😀

  6. Anonym said

    http://www.haugenbok.no/visverk.cfm?at=1&cid=196728

    Der selges siste boken på bokmål.

  7. Marte said

    Hvorfor leser dere den ikke på engelsk hvis dere er så utålmodige?:p Skjønner ikke hvordan dere klarer å vente så lenge!! :s

  8. Synne said

    Jeg er helt enig med «Marte». ¨Jeg har lest den på engelsk og det er jeg glad for!
    For jeg hadde aldri i værden greid og vente til i november!! Men gleder meg til den
    kommer på norsk for det da selfølgelig!! : )

    • SkyWize said

      Jeg har også lest alle bøkene på engelsk. «Ved daggry» ble forresten utgitt på norsk for en uke eller to siden, så nå har også de som bare vil lese på norsk tilgang til hele serien.

Legg igjen en kommentar

 
