Books for Keeps

Jane i New Moon

Posted by SkyWize den mars 8, 2009

skal spilles av Dakota Fanning.

http://www1.vg.no/film/artikkel.php?artid=551308

4 kommentar to “Jane i New Moon”

  1. knirk said

    Hun ser ut som hvem som helst i Hollywood, og jeg klarer ikke helt å forestille meg henne som Jane. Men vi får se…. man skal ikke skue hunden på hårene. Gleder meg til film nummer to hvertfall.

  2. SkyWize said

    Jeg også! Jeg har stor tro på at den blir bedre enn «Twilight», og at de får orden på spesialeffektene sine. 😉

  3. L said

    Gleder meg litt i grunn jeg..
    Hun har jo spilt i en skrekkfilm som lite…der var hun i alle fall passelig skummel ..^^

  4. knirk said

    Nå har jeg forresten akkurat lagt ut min omtale av filmen Twilight: http://www.knirk.wordpress.com

Legg igjen en kommentar

 
