Books for Keeps

Årets første bokmøte!

Posted by SkyWize den februar 28, 2009

Torsdag var det duket for årets første bokmøte på Smuget i Oslo. Pax, Spartacus og Oktober inviterte til «årets hyggeligste bokmøte», og hyggelig var det! Det var dekket opp med hvite duker og sjokolade på bordene, og det ble servert diverse småretter. Kjøttboller, omelett, ris med kylling, og en del andre mystiske ting som jeg glatt hoppet over.

Kjell Askildsen leste fra «Thomas Fs siste nedtegnelser til almenheten», Spartacus-mannen var proff (og morsom) som alltid, og bokmøtet var alt i alt svært givende. Fin anledning til å treffe kolleger man ikke ser så ofte!

Bokfangsten var som følger:
Niels Fredrik Dahl – På vei til en venn
Annie Proulx – Fint akkurat som det er
Peter Englund – Sølvmasken
Kjell Askildsen – Alt som før

Én kommentar to “Årets første bokmøte!”

  1. knirk said

    Dette høres fint ut. Annie Proulx er en favoritt – jeg håper du leser henne. Hilsen Knirk. Forresten – nevnte jeg at jeg har skrevet om New moon i bloggen min? Husker ikke. Men det har jeg. Har du skrevet om New moon i bloggen din?

Legg igjen en kommentar

 
