Books for Keeps

The Girl Who Could Fly

Posted by SkyWize den februar 1, 2009

Stephenie Meyer har anbefalt en ny bok på hjemmesiden sin: The Girl Who Could Fly av Victoria Forester. Den siste boken hun anbefalte var «Dødslekene», og den ble en stor suksess her i huset ihvertfall! Jeg forsøkte å bestille den på capris.no (som vanligvis har veldig hyggelige priser på engelske bøker), men der var den dessverre utsolgt. Den var utsolgt på Amazon.co.uk også, så da begynte jeg virkelig å bli fortvilet! Heldigvis fant jeg den hos en av de mange eksterne selgerne på Amazon, så jeg bestilte den der og satser på at den ikke bruker altfor lang tid på å komme hit…

2 kommentar to “The Girl Who Could Fly”

  1. knirk said

    Hei du.
    Er det greit om jeg legger deg på bloggrollen min?

Legg igjen en kommentar

 
