Books for Keeps

Twilight på lydbok!

Posted by SkyWize den januar 29, 2009

Jeg greide ikke å dy meg, så jeg sendte en epost til Lydbokforlaget og spurte om de snart skulle gi ut Twilight på lydbok. Jeg fikk svar nesten umiddelbart: De ligger i rettighetsforhandlinger – og håper at det går bra slik at de raskest mulig kan sette igang. 😉

Jeg er utrolig spent på hvem som skal lese inn bøkene. Forskjellen mellom en god og en fantastisk innleser er stor…

Ps: Takk til Lydbokforlaget for raskt og hyggelig svar!

6 kommentar to “Twilight på lydbok!”

  1. knirk said

    Hei.
    Jeg sluker fantasy…og andre bøker. I dag fikk jeg låne Twilight av en nabo. Den er neste på lista, må bare bli ferdig med den jeg leser først. Er spent. Jeg er godt voksen, over 30, er Twilight en typisk ungdomsbok?

  2. SkyWize said

    Jeg må jo også sies å være voksen, men jeg elsker Twilight-serien. Jeg har spredd Twilight-feberen til mine venner, som igjen har spredd den til sine, og resultatet er at jeg ofte får høre kommentarer som «jeg lånte Twilight til en venninne og hun elsket den! Hun er trettifire!».

    Alderen spiller nok ikke så stor rolle, men man reagerer kanskje mer på innholdet desto eldre man er. Endel har kommentert at Bella er svak og lar seg bli reddet hele tiden, men jeg er tydeligvis født uten feministgenet. 😉 Kanskje man har litt lettere for å leve seg inn i romantikken når man er ung?

  3. Ragnhild said

    Bella er vel ikkje svak og lar seg blir redda heile tida! Ho er kjempemodig! Ho er jo villig til å ofre livet for Edward! Og skal man liksom sei nei takk til å bli redda? Og det er jo tross alt vanskeligare for ho som er menneske, og redde Edward som er vampyr.

  4. Cristina said

    Jeg er 46 og absolutt helt hekta, har lest alle bøkene to ganger i løpet av 14 dager, og har sett filmen to ganger på en uke. Tror denne kan nytes av folk i alle aldre.

  5. Elin said

    Jeg mener bestemt jeg så den på en eller annen bokvalgsliste – som lydbok. 😉

  6. knirk said

    Nå har jeg lest New moon også – sjekk bloggen min for omtale! Nam nam.

Legg igjen en kommentar

 
