Books for Keeps

Shoes… Please..

Posted by SkyWize den januar 14, 2009

El Naturalista har gjort det igjen… Jeg vil ha!!!!!

Og gjerne disse også….

2 kommentar to “Shoes… Please..”

  1. Elin said

    Jeg liker disse, disse, disse og disse, men (u)heldigvis starter de først på størrelse 36, og er dermed alt for store for mine føtter… 😉

  2. SkyWize said

    Jeg har allerede et par, også kjent som «bibliotekskoene» mine, men jeg kommer garantert til å kjøpe flere. De er så utrolig gode å gå i!
    Jeg fant de nederste skoene i en skobutikk i Oslo, så det er vel stor sjanse for at de blir med hjem etter jobb på fredag…

Legg igjen en kommentar

 
