Books for Keeps

Bokkildens julekalender

Posted by SkyWize den desember 8, 2008

I hele dag har det vært usedvanlig mange mystiske søk etter bloggen min. «Roger Brown + elskerinne» er et søk jeg ikke har sett før i statistikken! Jeg funderer på om det kanskje kan ha sammenheng med dagens oppgave i Bokkildens julekalender. Jeg klikket såvidt innom et videoklipp med Jo Nesbø, uten at jeg gadd å se det ferdig, men nå kan jeg nesten gjette meg til hvilket spørsmål han stilte. Det ser ut til at jeg har skrevet svaret i en tidligere bloggpost – og at svært mange tar en google-snarvei for å delta i konkurransen! 😉

Legg igjen en kommentar

 
