Books for Keeps

Jeg har akkurat sett «The Librarian»

Posted by SkyWize den oktober 30, 2008

– og det er om mulig noe av det tåpeligste jeg har sett (hederlig slått av «Barbarella»).

Jeg ble spesielt imponert da bibliotekaren falt i en elv, med en verdifull bok i skulderveska, og så står og leser i den rett etterpå. Noen gang prøvd å tørke en våt bok…? Jeg forsøkte en gang å lese i dusjen, og jeg kan garantere for at det ikke er lett å bla om i en klissvåt bok…

Skuespillerkunstene til Noah Wyle er ikke noe særlig å skryte av heller, han kunne med fordel holdt seg til «Akutten».

Én kommentar to “Jeg har akkurat sett «The Librarian»”

  1. Elin said

    Men det er jo en magisk bok! Jeg har sett to av disse filmene (det er tre i alt), og jeg syntes de var herlig morsomme. 😉

    (Jeg ser du avbilder film nummer to, så du den uten å ha sett film én først?)

Legg igjen en kommentar

 
