Books for Keeps

Carlos Ruiz Zafon – Engelens spill, og bokmøte

Posted by SkyWize den september 14, 2008

I morgen er det nytt bokmøte på Litteraturhuset men jeg kan ikke for mitt bare liv huske hvilket forlag det er som arrangerer møtet.

Jeg må innrømme at jeg foretrekker Litteraturhuset som møtearena, fremfor Fabrikken! Litteraturhuset har litt mer classy servering. Maten blir ikke servert fra aluminiumsfat og må spises med plastikkbestikk og papptallerkner der! Det eneste jeg kan klage på når det gjelder lokalene i Litteraturhuset, er mangelen på bord. Det hender vi må spise med tallerknene i fanget og det er ikke særlig behagelig, ihvertfall ikke når man skal balansere et vinglass ved siden av! Det er nok opp til det enkelte forlag hvordan lokalet skal se ut, så jeg krysser fingrene…

Ellers i helga så har jeg jobbet i bokhandelen, fått min første lønn fra den nye jobben (herlig følelse!), dratt på byen for en aldri så liten ‘lønningsrødvin’ og skrevet skoleoppgave (ihvertfall et par sider av oppgaven).

I tillegg har jeg rukket å lese den siste boken til Zafon – «Engelens spill». Omtale kommer den 20. september når boken blir sluppet i bokhandlene. Løp og kjøp!

Legg igjen en kommentar

 
