Books for Keeps

Boksalg

Posted by SkyWize den september 4, 2008

I dag var jeg på bakgårdssalget til Pax, Oktober, Samlaget m.fl. Der var det mye folk! Vi sto i kø i 20 minutter før vi slapp inn, men det må sies at vi ble servert Twist i køen da. Jeg fikk til og med min ‘favorittbit’. Inne var det stabler og esker med bøker, enhver bokentusiasts drøm! Jeg synes jeg var flink, jeg kjøpte bare fire bøker.

Lægreid, Sissel – Hermeneutisk lesebok
Kristensen, Mirjam – En ettermiddag om høsten
Steinbeck, John – Øst for Eden I og II

Til sammen 175 kr. Hermeneutisk lesebok er faktisk pensum på masterstudiet, så der gjorde jeg et kupp! En ettermiddag om høsten har jeg lest flere ganger, men jeg må jo eie den også. Synes også å huske at jeg har lest Øst for Eden, men det er isåfall så lenge siden at jeg knapt husker hva de handler om. Hadde jeg hatt skyss hjem skulle jeg kjøpt Steinbecks Samlede – 15 bøker til 300 kr.

Siden jeg var så flink på boksalget dro jeg på shopping – og endte med å kjøpe skinnjakke til over 2000. Flink pike!

I morgen er det på’n igjen med salg hos Tronsmo.

Legg igjen en kommentar

 
