Books for Keeps

Apologi

Posted by SkyWize den august 13, 2008

Det blir ikke så mange oppdateringer for tiden, men så blir det ikke mye lesing på meg heller! Jeg jobber heltid, og tilbringer mye av dagen med å oppdatere nettsider, så…

Nesten så jeg gleder meg til skolen begynner igjen, merkelig nok så har jeg MYE bedre tid da… 😉

De få bøkene jeg har lest har ikke vært særlig mye å skrive om. «Breaking Dawn» er selvsagt unntatt fra denne karakteristikken! Noen av de nye bøkene jeg har lest de siste to ukene er:

  • Brian Keaney – Menneskedyret. (Grei fantasy-serie, men bøkene virker så korte. Jeg kommer aldri helt inn i historien)
  • Nicholas Sparks – Kjære John. (Typisk Sparks-roman, helt ok)
  • Melanie Wallace – Vintervakten. (Merkelig sak)
  • Alaa Al Aswany – Chicago. (Jeg var vel en av de få som ga opp «Yacoubian-bygningen. Jeg kom meg gjennom denne, men det var bare så vidt. Rotete.)
  • Elif Shafak – Bastarden fra Istanbul. (Jeg var positivt overrasket de første hundre sidene, men det gikk fort over… Jeg ble fort lei av intellektuelle som sitter og diskuterer på café)
  • Jeg leser også Anna Karenina, men det er et pågående prosjekt. For å være helt ærlig så vil det antagelig pågå i noen år til…
Legg igjen en kommentar

 
