Books for Keeps

Alle Breaking Dawn-fans:

Posted by SkyWize den august 3, 2008

Sjekk dette: capris.no, en norsk nettbokhandel, sender «Breaking Dawn» innen 2-5 hverdager, og til en ganske hyggelig pris også. Jeg har ikke brukt denne nettbutikken før, men jeg ser at jeg skal begynne å gjøre det! De har et stort utvalg av engelske bøker, og til svært lave priser også. Frakten er det heller ikke noe å si på (19kr, gratis hvis man handler over 195) og man kan velge om man vil betale med kredittkort eller få tilsendt faktura.

Også tanum.no selger «Breaking Dawn».

Ellers så har jeg snakket med Schibsted i dag (4/8): «Breaking Dawn» er bestilt, men leveringen har blitt forsinket. Schibsted regner med å få forsendelsen i slutten av denne uken, dvs. at boken kan være i bokhandlene i starten av neste uke, dvs. mandag 11. august. Update: Schibsted har nå boken inne, og alle bokhandlere kan få bestilt den. De fleste har den nok allerede på hylla, det har ihvertfall bokhandelen der jeg jobber!

Legg igjen en kommentar

 
